خدمات فروش و بازاریابی

خدمات فروش و بازاریابی

خدمات فروش و بازاریابی : اگر از فعالان بازار هستید و کسب و کاری برای خود دارید و یا اینکه در زمره تولیدکنندگان، قصد فروش محصولات خود را در بازارهای رقابتی دارید، به هر صورت شما در مسیر فعالیت اقتصادی خود نیاز به کسب فروش حداکثری در کنار محبوبیت، معروفیت و مقبولیت خواهید داشت.

بسیاری از فعالان بازار و یا تولیدکنندگان همراه با نگرش‌های سنتی در فرآیند فروش اقدام به کسب بازاریابی می‌نمایند.

اما آیا بازارهای دنیای امروز می‌تواند همراه با نگرش‌های سنتی پذیرای شما باشد؟

واقعیت آن است که در بازارهای امروزی باید نگرش نوینی به مسئله فروش و بازاریابی داشت. نگرشی که می‌تواند همراه با کسب تجربه‌های لازم از طریق آموزش‌های کاربردی نیز به دست آید.

خدمات فروش و بازاریابی ثبت نیاوران از جمله موسسات در عرصه خدمات پس از فروش می‌باشد که با تکیه بر علم روز دنیا در امور بازاریابی سعی در پیدا کردن متدهای مطلوب از تبلیغ تا فروش برای شرکت‌‌های تحت مشاوره خود دارد.

خدمات بازاریابی و فروش ثبت نیاوران در ارائه راهکارهای نوین و علمی به جهت کسب مهارت‌های لازم در مسیر فروش و بازاریابی‌های امروزی می‌باشد.

شرکت‌ها و افراد تحت مشاوره خدمات فروش و بازاریابی به خوبی با مفهوم فروش آشنا شده و تحت مدیریت این شرکت خدماتی، به شکل مطلوب و ماندگار به کسب بازارهایی پررونق نائل می‌شوند.

به هر صورت در مسیر مشاوره تا آموزش ثبت نیاوران خدمات بازاریابی و فروش این نیاز احساس شده است تا به فعالان بازار که قصد کسب مهارت‌های پایه از طریق فضای مجازی را دارند راهنمایی‌های لازم را داشته باشند و در غالب مقاله‌ای مختصر هر چند کوتاه به ساز و کارهای حاکم بر خدمات فروش و اصول درست بازاریابی‌های نوین آشنا شود.

خدمات فروش و بازاریابی

خدمات فروش و بازاریابی چیست

بسیاری از تجار و یا تولیدکنندگان به جهت عرضه موفق محصولات خود در بازارهای هدف اقدام به کسب مشاوره‌های بازاریابی و فروش می‌نمایند.

در یک نگاه کلی اکثر این مشاوره‌‌ها به مفاهیمی به مانند چگونگی تبلیغ، چگونگی شناخت بازارهای هدف، تحلیل رفتارهای مشتریان و در نهایت استراتژی عرضه محصولات می‌‌پردازند.

اما گاها مواردی از فروش وجود دارد که تاجر یا تولید کننده قصد عرضه محصول خود را در بازارهایی خارج از کشور دارد. در این حالت وقتی قرار به عرضه محصول در بازارهای کشوری دیگر را دارید تمام ساز و کارهای خدمات فروش و بازاریابی که به جهت عرضه محصول در فضای داخل کشور تهیه کرده‌اید، باید رنگ و بوی متفاوت‌تری به خود بگیرد.

ارائه مشاوره خدمات و فروش به جهت عرضه محصولات در خارج از کشور یک تخصص مضاعف در جریان خدمات فروش و بازاریابی می‌باشد که دپارتمان خدمات فروش و بازاریابی به خوبی می‌تواند در این زمینه به ارائه خدمات بپردازد.

دپارتمان خدمات فروش و بازاریابی ثبت نیاوران با توجه به شناسایی بازارهای کشورهایی هم چون ترکیه، عراق، عمان در کنار درک جامع از بازارهای داخلی ایران می‌تواند در امر فروش و بازاریابی در این کشورها، کلیه تجار و شرکت‌‌های تولید کننده را مورد مشاوره قرار داده و یا اینکه فرآیند فروش و بازاریابی محصولات مورد نظر به جهت عرضه در بازارهای این کشورها را تحت مدیریت خود اداره نماید.

کشورهایی هم چون عراق، ترکیه و عمان به جهت همسایگی با ایران، بازارهای بسیار مطلوبی به جهت عرضه کالا و خدمات ایرانی محسوب می‌شوند. به طوری که در این کشورها همواره استقبال بالایی از کالای ایرانی وجود دارد.

همین مقبولیت کالای ایرانی در این کشورها، دپارتمان خدمات بازاریابی و فروش نیاوران را بر آن داشته تا با تحلیل بازارهای این کشورها، بررسی رفتار مشتریان و سلیقه بازارهای موجود، شناسایی نیازهای آن‌ها و آنچه که می‌تواند در این کشورها مورد استقبال قرار گیرد، در کنار طرح ریزی استراتژی‌های جامع تبلیغاتی به جهت عرضه و شناسایی کالا در این کشورها خدمات مطلوبی را به تجار و تولیدکنندگان داخل عرضه نماید.

دپارتمان خدمات فروش و بازاریابی ثبت نیاوران می‌‌تواند تمامی مراحل عرضه تا فروش کالاهای تولید کنندگان ایران را از صفر تا صد در کشورهای ترکیه، عراق و عمان و خصوصاً ایران را بر عهده گرفته و با تکیه بر مهارت‌ها و تجارب سالیان متمادی فعالیت خود در بازارهای این کشورها در امر فروش و بازاریابی، موفقیت مورد نظر را تامین نماید.

خدمات فروش و بازاریابی چیست

نگرش علمی در تقابل دیدگاه‌های سنتی

هر چند که اصطلاح بازاریابی یک مفهوم جدید در عرصه فروش می‌باشد، اما همین اصطلاح نو ظهور در دنیای امروز آن چنان دچار تغییرات و تحولات شده است که دیگر نمی‌توان آن را با نگرش مفهوم اولیه خودش بررسی کرد.

این تحولات از تغییر تکنیک‌ها و ابزارهای بازاریابی در مسیر خدمات فروش ایجاد شده است. همین تحولات در نگرش‌های سنتی به مفهوم بازاریابی، باعث شده است تا بازاریابی امروزی اهداف بسیار متفاوت‌تری را به نسبت نگرش‌های گذشته خود دنبال نماید.

وقتی به نگرش‌های سنتی بازاریابی می‌پردازیم، بازارها را ثابت، پایدار و قابل پیش‌ بینی خواهیم دید.

این رویکرد در بازارهای سنتی، فرمول‌های بازاریابی و خدمات فروش را بسیار ساده می‌نمود و هر شرکتی می‌دانست که تقریبا در چه بازاری و با چه حجمی از تقاضا در حال فعالیت می‌باشد.

اما در نگرش امروز بازاریابی، بازارها به جهت تعدد بسیار شرکت‌هایی که دائما در حال رقابت با یکدیگر هستند، تنوع محصولات و خدمات، ارتباطات سریع‌تر و نزدیک تر و افزایش سطح تقاضای مشتریان، بسیار پیچیده‌تر شده‌اند.

پیچیدگی‌ای که می‌تواند فعالیت مستمر و موفق در آن‌ها را بسیار سخت و نفس‌ گیر نماید.

از این رو شرکت‌ها به جهت ادامه حیات اقتصادی خود، باید همراه با این پیچیدگی‌ها، دشواری‌های فعالیت در این بازارهای سخت را به جان خریده و با همراهی روش‌های نوین بازاریابی و خدمات فروش، فضای رقابتی را از دست ندهند.

از این رو است که مدیران شرکت‌ها همواره سعی بر آن دارند که بتوانند روش‌ها و شیوه‌های نوین بازاریابی را در بدنه شرکت‌های تحت مدیریت خود پیاده سازی نمایند.

بسیاری از این مدیران چندان تجربه و یا نگاه علمی به آن شیوه‌هایی که قرار است انجام بدهند ندارند. از این رو یا به فراگیری روش‌های نوین خدمات فروش و بازاریابی روی می‌آورند و یا اینکه سعی می‌کنند با برون ‌سپاری خدمات فروش و بازاریابی فرایند تحت مدیریت شرکت‌هایی که خدمات فروش و بازاریابی را ارائه می‌کنند به اهداف مورد نظر خود دست یابند.

دپارتمان خدمات فروش و بازاریابی ثبت نیاوران به خوبی می‌تواند کمک حال هر دو گروه از مدیران علاقه‌مند باشد. به طوری که شرکت‌‌های تحت مشاوره دپارتمان خدمات بازاریابی و فروش نیاوران می‌توانند علاوه بر آنکه از طریق موسسه به یک مشاوره کار آمد و مطلوب تحت آموزش‌های لازم دست یابند، با برون سپاری فعالیت‌های فروش و بازاریابی خود تحت مدیریت خدمات بازاریابی و فروش به خوبی مسیر فروش شرکت خود را در یک فضای کاملاً علمی و توانمند قرار بدهند.

در روش‌های بازاریابی نوین، توجه به مسائلی به مانند فعالیت در رسانه‌های امروزی، تبلیغات محیطی در کنار تبلیغات مجازی، تکنیک‌های وفادار سازی مشتری، تمرکز بر یک گروه خاص جنسیتی یا سنی و… بسیار مورد اهمیت قرار دارد.

وقتی قرار به ارائه خدمات فروش و بازاریابی برای شرکت‌‌های تحت مشاوره باشد، بررسی دلایل افت و نا کارآمدی احتمالی شرکت در عرصه فروش، پیدا کردن نقاط قوت و ضعف مجموعه در کنار تجزیه و تحلیل وضعیت سرمایه گذاری با رویکرد هدف گذاری در بازگشت سرمایه در چه بازه زمانی و… می‌توانند از جمله عمده فعالیت‌‌های خدمات فروش و بازاریابی باشند.

این کلیات در کنار بررسی جزئیاتی مانند مدیریت در سبد محصولات، توسعه محصولات جدید، ارتباط با مشتریان از طریق بسته بندی و یا تبلیغات محیطی، نوع بسته بندی و تاثیر رنگ در جلب مشتری، شناخت رفتار مصرف کننده همراه با تحلیل سلیقه خرید و… می‌‌توانند در مسیر ارائه یک خدمات فروش و بازاریابی مطلوب تاثیر گذار باشند.

دپارتمان خدمات فروش و بازاریابی ثبت نیاوران به خوبی می‌‌تواند از تحلیل کلیه موارد قید شده و جزئیات بسیاری که خارج از حوصله این مقاله خواهد بود، بر آمده و با ارائه یک رویکرد مطلوب و کاملا علمی همراه با بازخوردهای موقتی بازارهای هدف و تحلیلی آن‌ها، موفقیت مطلوبی را به جهت فروش و بازاریابی ایجاد نماید.

نگرش علمی در تقابل دیدگاه‌های سنتی

لزوم آموزش برای خدمات فروش و بازاریابی بهتر

آموزش موجب بهبود خروجی هر فعالیت خواهد شد.

در تحلیل عملکرد قبل و بعد از آموزش است که می‌توان به اثر بخشی آن پی برد.

وقتی از آموزش در بازاریابی همراه با خدمات فروش صحبت می‌شود در اصل منظور آموزش دادن روش‌های کاربردی در بازاریابی‌های نوین به افراد و سازمان‌های مختلف می‌باشد.

دنیای امروز که توانسته در سال‌های اخیر روش‌های فروش آنلاین و رسانه‌های اجتماعی را در مقوله فروش و بازاریابی وارد نماید، روش‌های آموزش بازاریابی را نیز با تحولات بسیاری مواجه گردانده است.

در این راستا، هدف از آموزش در بازاریابی شناخت نیازها و خواسته‌های بازارهای هدف در کنار جلب رضایت مشتریان می‌باشد. اهمیت آموزش تا آنجا خواهد بود که به یقین می‌توان گفت که در دنیای امروز هر گونه فعالیت اقتصادی بدون همراهی با آموزش‌های لازم، محکوم به شکست خواهد بود.

دپارتمان خدمات فروش و بازاریابی نیاوران علاوه بر انجام رسالت اصلی خود که بر عهده گرفتن مدیریت فروش و بازاریابی شرکت‌ها می‌باشد، در امر آموزش نیز پا پس نکشیده است و خود را در این زمینه متعهد و پیشتاز می‌داند.

به گونه‌ای که دپارتمان خدمات فروش و بازاریابی نیاوران علاوه بر تنظیم پروژه‌های فروش و بازاریابی، همواره سعی خواهد داشت که بتواند شرکت‌ها و افراد تحت مدیریت خود را به کسب آموزش‌های لازم رهنمون سازد.

لزوم آموزش برای خدمات فروش و بازاریابی بهتر

کمک به شرکت‌ها با خدمات فروش و بازاریابی

وقتی به یک شرکت با هدف خدمات فروش و بازاریابی مراجعه کرده‌اید، باید بدانید که با افرادی متخصص تحت مشورت قرار خواهید گرفت که درک عمیق از ساز و کارهای موجود در بازارهای متنوع را دارند و به خوبی می‌دانند که چه چیزی برای مشتریان یک برند خاص جذاب می‌باشد.

از این رو به خوبی می‌توانند ابعاد گوناگون و متنوعی در استراتژی‌های بازاریابی را طرح ریزی کرده و همراه با طرح بازاریابی مناسب به تغییر یک بازار هدف مناسب همراه با پیامی که یک برند می‌تواند به مشتریان خود عرضه نماید، مسیر هدفمند و مشخصی را برای شرکت مذکور طرح ریزی کرده و در پیاده سازی آن به خوبی موفق باشند.

شرکت‌های خدمات فروش و بازاریابی، این فرایند را در سه مرحله اجرایی می‌کنند:

  • ارائه استراتژی
  • اجرای استراتژی
  • بررسی نتایج و تعدیل استراتژی‌ها

دپارتمان خدمات فروش و بازاریابی ثبت نیاوران با درک درست به هر سه مرحله و با تکیه بر تجربه سالیان متمادی فعالیت خود و هم چنین رویکرد علمی به جهت بازاریابی‌های نوین توانسته است در تدوین این سه مرحله از فرایند فروش بسیار موفق باشد.

کمک به شرکت‌ها با خدمات فروش و بازاریابی

جمع بندی

دپارتمان خدمات فروش و بازاریابی ثبت نیاوران کاملا آمادگی ارائه هر گونه مشاوره به جهت عرضه محصولات از بازاریابی تا فروش در کشورهای ترکیه، عراق، عمان و خصوصا ایران را دارد.

اما از آنجا که خدمات فروش یک امر کاملا تخصصی است و نیاز به مهارت‌های بسیار را می‌طلبد، برای آن دسته از فروشندگان تا تولیدکنندگان که می‌خواهند در کمال اطمینان و آسایش محصولات خود را در این کشورها عرضه نمایند، دپارتمان خدمات فروش و بازاریابی نیاوران این آمادگی را دارد تا با در اختیار گرفتن فرایند بازاریابی تا فروش، عرضه هر محصولی را در کشورهای ترکیه، عراق، عمان و ایران به انجام برساند.

این خدمات فروش توسط دپارتمان خدمات فروش و بازاریابی نیاوران کاملا مدیریت شده خواهد بود به طوری که شرکت تمامی مراحل کار از صفر تا صد را به نحوی تخصصی و کاملا علمی و هدفمند انجام خواهد داد.

از این رو شرکت‌هایی که می‌خواهند به نحوی فارغ از مدیریت فروش محصولات خود به موفقیت مطلوبی رسیده باشند، می‌توانند با اطمینان در توانمندی‌های دپارتمان خدمات فروش و بازاریابی نیاوران به این مهم دست یابند.

 

5/5 - (1 امتیاز)
آنچه در این مطلب می‌خوانید

2 پاسخ

  1. سلام و روز بخیر. هزینه این خدمات برای بازاریابی و فروش شرکت چقدر است و چگونه محاسبه می‌شود؟

    1. درود،
      هزینه و نوع همکاری به عوامل متعددی بستگی دارد، لذا لطفا برای محاسبه دقیق قیمت با مشاورین ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *