ثبت شرکت تبلیغاتی

ثبت شرکت تبلیغاتی

سرمایه لازم برای ثبت شرکت تبلیغاتی :

شما برای فعالیت های تجاری نیاز به سرمایه لازم برای تاسیس شرکت تبلیغاتی دارید. و این سرمایه لازم برای تاسیس شرکت تبلیغاتی امری لازم و انکارناپذیر است. هنگامی که شرکت خود را ثبت کنید دولت از آن حمایت می کند و شرکت شما در قانون تجارت قرار می گیرد. فقط باید دقت داشته باشید که سرمایه لازم برای تاسیس شرکت تبلیغاتی را فراهم نموده و بعد شرکت خود را ثبت نمایید. چرا که بدون سرمایه شما نمی توانید فعالیتی در شرکت تبلیغاتی خود داشته باشیدالبته سرمایه لازم برای تاسیس شرکت تبلیغاتی بسیار ناچیز می باشد. شرکت ها تبلیغاتی بیشتر فعالیتشان در تبلیغات محصولات می باشد، شرکت در ابتدا باید سرمایه لازم برای تاسیس شرکت تبلیغاتی را باید داشته باشد و سپس مبلغی را که قرار داد بسته است را از سازمان مورد نظر دریافت کند.

شرکت های تبلیغاتی که سرمایه لازم برای تاسیس شرکت تبلیغاتی را دارند عمده فعالیتشان در زمینه طراحی و پیاده سازی انواع تبلیغات می باشد. آنها بر روی مفاهیمی که به محصولات ارزش دهی می دهد تمرکز می کنند و مشتریان زیادی را از این طریق به دست می آورند. باید شرکت های تبلیغاتی دقت داشته باشند که اگر تبلیغی را می پذیرند در آن زمینه دانش و هنر داشته باشند تا بتوانند آن را به بهترین نحو ممکن طراحی کنند. بیشتر کسانی که برای تبلیغ محصولات خود به شرکت های تبلیغاتی مراجعه می کنند می خواهند بهترین تبلیغ را از محصولات خود داشته باشند، به همین دلیل باید شرکت های تبلیغاتی سرمایه لازم برای تاسیس شرکت تبلیغاتی را برای رضایت مشتریان صرف کنند و هدف عمده آن جلب رضایت آنها و به دست آوردن مشتریان بیشتری باشد.

برای اینکه شما در مورد فعالیت های تجاری شرکت های تبلیغاتی آگاهی بیشتری را کسب نمایید در ادامه برخی از این شرکت های تبلیغاتی را نام می بریم.

 

سرمایه لازم برای تاسیس شرکت تبلیغاتی و انواع شرکت های تبلیغاتی :

شرکت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند نوع فعالیت هایشان با یکدیگر متفاوت می باشد، ولی به طور کلی باید بدانید سرمایه لازم برای تاسیس شرکت تبلیغاتی بسیار ناچیز است و بیشتر درآمد شما بستگی به خلاقیت و تلاش در فعالیت هایتان دارد.

  1. شرکت تبلیغات با خدمات کامل :

این شرکت های می توانند محدوده وسیعی از خدماتی را که مربوط به بازاریابی می باشد را فراهم کنند و خدمات خود را به صورت مستقیم در اختیار مشتریان قرار دهند که خدمات آنها مربوط به تبلیغات می باشد.

  1. شرکت تبلیغاتی مدولار :

این شرکت یکی از شرکت های کامل تبلیغاتی می باشد که خدمات خود را بر اساس قطعاتی که موجود هستند ارائه می دهد.

  1. شرکت تبلیغاتی در شرکت :

برخی از شرکت ها مایل هستند که کنترل نزدیکی به تبلیغاتی که انجام می دهند داشته باشند، به همین دلیل از شرکت تبلیغات دیگری در شرکت تبلیغاتی خود استفاده می کنند. این شرکت به طور کال متعلق به تبلیغ کننده می باشد و تمام کارهای یک شرکت تبلیغات را چه در خارج از شرکت و چه در داخل شرکت انجام می دهد.

  1. آژانس های متخصص تبلیغات :

برخی از شرکت ها وجود دارند که سرمایه لازم برای تاسیس شرکت تبلیغاتی را به صورت مستقیم بر روی یکی از فعالیت های خود می گذارند. به عنوان مثال برخی از شرکت ها فقط در حوزه مالی تخصص ویژه ای دارند.

  1. بوتیک های خلاق :

این شرکت ها از جمله شرکت های تبلیغاتی می باشند که فقط کارهای خلاقانه انجام می دهند، بیشتر حوزه فعالیت های آنها در حوزه هنری می باشد.

 

ثبت شرکت های تبلیغاتی و سرمایه لازم برای تاسیس شرکت تبلیغاتی :

همانطوری که می داینم شرکت های تبلیغاتی هم مانند بسیاری از شرکت ها باید به ثبت برسند. متقاضیانی که مایل به ثبت شرکت ها تبلیغاتی هستند و سرمایه لازم برای تاسیس شرکت تبلیغاتی را دارند باید به اداره شرکت ها مراجعه کنند و راهنمایی هم که لازم است را از آنها دریافت نمایند. کسانی که سرمایه لازم برای تاسیس شرکت تبلیغاتی را دارند باید اصول ثبت را طبق مراحلی که در ادامه بیان می کنیم انجام دهند.

  1. کلیه مراحلی که باید برای ثبت شرکت انجام شود باید توسط یکی از افراد باشد یا اینکه وکیل شرکت هم می تواند این کار را انجام دهد. اگر وکیل مراحل ثبت را بر عهده بگیرد باید در تمامی مراحل ثبت وکالتنامه خود را ارائه دهد.
  2. شما باید چندین نام را برای شرکت خود در نظر بگیرید و کارشناسان ثبت با بررسی آن اسامی یکی از آنها که غیر تکراری است و با موازین شرعی و عرف جامعه مطابقت دارد را انتخاب می کنند.
  3. برخی از شرکت هایی که سرمایه لازم برای تاسیس شرکت تبلیغاتی را دارند دیگر نیازی نیست که شرکت خود را ثبت کنند. البته این شرکت ها را کارشناسان با بررسی هایی که انجام می دهند تشخیص می دهند. همچنین اینگونه شرکت ها باید قبل از اینکه ثبت شوند در آزمونی که توسط هیئت مدیره برگزار می شود آزمون دهند و با مجوزی که دریافت می کنند می توانند شرکت خود را ثبت کنند.

 سرمایه لازم برای تاسیس شرکت تبلیغاتی و شرایط آن برای اخد مجوز :

دریافت نمودن مجوز برای ثبت شرکت هایی که سرمایه لازم برای تاسیس شرکت تبلیغاتی دارند ضرورت دارد، شرایط اخد مجوز به شرح زیر می باشد :

  1. متقاضیانی که درخواست ثبت شرکت دارند باید به اداره کل فرهنگ ارشاد و اسلامی استانی که در آن سکونت دارند مراجعه نموده و تقاضانامه خود را ارائه دهند، دقت داشته باشید که باید در این تقاضانامه امضای کسی که صاحب امتیاز است وجود داشته باشد و همچنین مدیر مسئول هم باید معرفی گردد.
  2. باید از مدیر مسئول و کسی که صاحب امتیاز شرکت است عکس 4*3 ارائه گردد.
  3. کپی مدارک تحصیلی مدیر مسئول و صاحب امتیاز شرکت باید به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه شود.
  4. همچنین مدارک دیگری هم وجود دارند که باید به اداره فرهنگ و ارشاد ارائه گردد شامل: گواهی عدم سوء سابقه کیفری همراه با معرفی اداره کل و تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دائم و ارائه نمودن اصل آن می باشد.
به این مطلب امتیاز دهید
آنچه در این مطلب می‌خوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *