اخذ نمایندگی از شرکت‌های معتبر

اخذ نمایندگی از شرکت‌های معتبر

اخذ نمایندگی از شرکت‌های معتبر : در ابتدای این مطلب باید دانست یکی از دیگر شرکت‌هایی که نیاز به ثبت دارد شرکت نمایندگی می‌باشد که در واقع از آن دسته شرکت‌هایی است که با هدف معین و مشخص همچون ارتقا و بالا رفتن فعالیت‌های تولیدی و یا خدماتی ایجاد می‌شوند.

اخذ نمایندگی از شرکت‌های معتبر یکی از مهم‌ترین اهداف مشتریان می‌باشد یعنی در مواقعی افراد می‌توانند برای ثبت و تاسیس شرکت نمایندگی اقداماتی صورت بگیرد. به طور کلی می‌توان گفت نمایندگی شخصیت کاملا مستقل دارد و دارای شعبه‌هایی می‌باشد که نیازمند به اخذ نمایندگی از شرکت‌های معتبر می‌باشند.

حال یکی از نکاتی که باید در نظر داشت این است که تنها در صورتی می‌توانند به اخذ نمایندگی از شرکت‌های معتبر دست یابند که اقدامات آن‌ها به صورت کاملا قانونی باشد و تمامی اصول و شرایط ثبت در آن رعایت شده باشد و باید در نظر داشت که رعایت قوانین در شرکت‌های نمایندگی در تمامی کشورها نیز یک اصل مشترک می‌باشد. شرکت‌های نمایندگی خود دارای شرایط و اصولی می‌باشد که باید به ترتیب رعایت شوند.

اخذ نمایندگی از شرکت‌های معتبر

مراحل اخذ نمایندگی از شرکت‌های معتبر

یکی از مهم‌ترین اصول اخذ نمایندگی از شرکت‌های معتبر این است که این شرکت‌ها از مجوزات لازم در این زمینه برخوردار باشند و تمامی مراحل آن به خوبی رعایت شوند. برخی شرکت‌ها هستند که به راحتی موفق به اخذ نمایندگی از شرکت‌های معتبر می‌شوند که عبارتند از: شرکت‌ها و موسساتی که خود در کشور خارجی تاسیس شده است اما محصولات آن‌ها در ایران به فروش می‌رسد، شرکت‌ها و موسساتی که موسسان آن‌ها ایرانی هستند حال آنکه پروژه‌ها و خدمات خود را به وسیله تعامل با کشورهای دیگر انجام می‌دهند.

یکی از شرایط اخذ نمایندگی از شرکت‌های معتبر این است که افراد متقاضی برای ثبت این شرکت‌ها کسانی باشند که به منظور کارها و اهداف خاص خود و زمینه سازی برای سرمایه گذاری خارجی در ایران فعالیت داشته باشند.

یکی از شرایط اخذ نمایندگی از شرکت‌های معتبر این است که به منظور انجام خدمات فنی و مهندسی تعریف شده اقداماتی صورت بگیرد و از دیگر شرایط این فعالیت این است که شرکت‌هایی که در زمینه‌های مربوط به نفت و توزیع آن فعالیت می‌کنند رو به افزایش می‌باشد.

یکی از مهمترین شرایط اخذ نمایندگی از شرکت‌های معتبر این است که باید مجوز رسمی از سایر ارگان‌ها و بخش‌های دولتی دریافت کنند تا بتوانند تمامی اقدامات و امور تجاری و اقتصادی مربوط به کشور را انجام دهند. نکته قابل توجه این است که این مجوزها و اجازه ثبت و تاسیس شرکت نمایندگی تنها به افراد معتبر داده می‌شود و افرادی که خواستار ثبت این شرکت هستند باید تمامی مراحل قبل از ثبت و تاسیس را انجام دهند.

مراحل اخذ نمایندگی از شرکت‌های معتبر

مدارک اخذ نمایندگی از شرکت‌های معتبر

همانطور که می‌دانید تمامی شرکت‌ها برای ثبت و تاسیس نیازمند به مدارک و عبور از مراحلی می‌باشند و همچنین افراد برای اخذ نمایندگی از شرکت‌های معتبر نیازمند به این مدارک می‌باشند:

  • در صورتی که افراد برای اخذ نمایندگی از شرکت‌های معتبر اقدام می‌کنند باید ترجمه فارسی و مستندات خود را تهیه کنند و آن‌ها را به اداره ثبت شرکت‌ها تحویل دهند.
  • افراد متقاضی باید فیش معادل 40000 ریال را به شماره حساب مربوط واریز کنند و این مبلغ به منظور تعیین نام برای شرکت می‌باشد.
  • پر کردن و ارائه فرمی که مربوط به انتخاب نام شرکت می‌باشد.
  • ارائه تصویری که مربوط به اصل قرارداد نمایندگی می‌باشد.
  • ارائه مدارک هویتی و شناسایی افراد به طور کلی افراد باید مدارکی همچون شناسنامه، کارت ملی و… را به مراجع و مراکز مربوطه تحویل دهند.
  • ارائه آدرس محل سکونت نماینده و یا افراد متقاضی که یکی از ملزومات ثبت این شرکت نمایندگی می‌باشد.
  • افراد متقاضی باید اظهارنامه ثبت شعبه شرکت نمایندگی را ارائه دهند.
  • یکی از شرایط اخذ نمایندگی از شرکت‌های معتبر این است که افراد متقاضی باید تابعیت ایرانی داشته باشند و مقیم این کشور نباشند.

مدارک اخذ نمایندگی از شرکت‌های معتبر

نکات اخذ نمایندگی از شرکت‌های معتبر

یکی از نکاتی که مربوط به اخذ نمایندگی از شرکت‌های معتبر می‌باشد این است که متقاضیان به هیچ عنوان نباید هیچگونه سوءسابقه و محکومیت و کلاهبرداری داشته باشند و در این صورت است که اجازه اخذ مجوز و ثبت شرکت تجاری را نخواهند داشت.

افراد متقاضی برای ثبت شرکت نمایندگی باید به سن قانونی رسیده باشند و این موارد به صورت مشترک برای ثبت شرکت‌ها باید در نظر گرفته شود.

یکی از شرایط اخذ نمایندگی از شرکت‌های معتبر و ثبت و تاسیس آن‌ها این است که حداقل دو یا سه نفر مدیر این شرکت باشند و سرمایه مشخص شده را  برای این کار به گردش انداخته باشند و افرادی که می‌خواهند در این زمینه فعالیت داشته باشند از این رو باید تخصص و مهارت لازم در این زمینه را داشته باشند. مکانی که برای این کار در نظر گرفته شده باید بسیار مناسب باشد و برای شناخت شرکت نمایندگی باید از علامت‌های تجاری خاص استفاده شود و همگان آن شرکت‌ها را با این نشانه‌ها بشناسند.

یکی از نکات مهم در این زمینه این است که چنانچه افراد هرگونه خطا و اشتباهی در این زمینه مرتکب شوند فعالیت آن‌ها متوقف می‌شود و تمامی خدمات و درخواست‌های مشتریان و کاربران را به عنوان بخشی از شرکت اصلی در کشور بر عهده داشته باشد.

و نکته بسیار مهم در این زمینه این است در صورتی که شرکت نمایندگی تمامی مراحل و اصول خود را به صورت قانونی طی کند به اعتبار و ارزش شرکت اصلی افزوده می‌شود.

نکات اخذ نمایندگی از شرکت‌های معتبر

جمع بندی

برای انتخاب نام این شرکت نیز همچون سایر شرکت‌ها باید به صورت قانونی اقدام کرد یعنی به عبارتی می‌توان گفت این نام باید ایرانی باشد و از واژه‌های بیگانه نباشد و افرادی که به دنبال اخذ نمایندگی از شرکت‌های معتبر می‌باشند برای رسیدن به اهداف خود و موفقیت در این زمینه باید از متخصصین و مشاورین کمک بگیرند.

5/5 - (1 امتیاز)
آنچه در این مطلب می‌خوانید

2 پاسخ

  1. آیا برای اخذ نمایندگی از شرکت‌های معتبر باید کد اقتصادی داشته باشیم؟

    1. درود،
      بله، در حقیقی برای انجام هر فعالیت اقتصادی و تجاری نیاز به داشتن این کد وجود دارد، چه به صورت شخصی چه شرکتی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *